ضربه – تکان آسمان ایران بوئینگ آمریکا

ضربه – تکان: آسمان ایران بوئینگ آمریکا قرارداد خطوط هوایی تحریم ایران اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری راز جالب که از زندگی «آنجلینا جولی»

به گزارش رکنا، آنجلینا جولی بازیگری که زیاد از همه بازیگران مورد علاقه مردم و رسانه ها هست. او زوج معروف هالیوود به نام برانجلینا را تشکیل داد. آنجلینا هنوز یک

راز جالب که از زندگی «آنجلینا جولی»

راز جالب که از زندگی «آنجلینا جولی»

عبارات مهم : زندگی

رازهایی از زندگی بازیگر مشهور که باید بدانید.

به گزارش رکنا، آنجلینا جولی بازیگری که زیاد از همه بازیگران مورد علاقه مردم و رسانه ها هست. او زوج معروف هالیوود به نام برانجلینا را تشکیل داد. آنجلینا هنوز یکی از مرموزترین ستاره های دنیای هالیوود است.

۱. آنجلینا جولی حرف «H» را روی بازوی چپش تاتو کرده هست. این حرف اول اسم برادرش است که خیلی هم با یکدیگر صمیمی هستند.

۲. آنجلینا و برادرش جیمز باعشق یکدیگر را دوست دارند. البته در سال های قبل کم و بیش شایعات بد و نامناسبی در مورد این دو گفته می شد که صحت آن هم تایید نشد. بعدها جیمز گفت که آنجلینا را یک زن کامل و فوق العاده می داند. او ادامه داد شاید به این خاطر من تابحال زن مناسب خود را نیافته ام، چون همه را با خواهرم مقایسه می کنم. در حقیقت زنی که من گزینش می کنم باید ازنظر دو نفر عبور کند آیا که هم من و هم خواهرم باید او را قبول داشته باشیم. من انسان کمال گرایی هستم و به مشکل می توان کسی را پیدا کرد که تمام این انتظارات من را برآورده کند.

۳. آنجلینا جولی وقت کودکی دوست داشت خون آشام شود! و همه کتاب های مربوط به خون آشامان را نیز می خرید و جمع می کرد. بعدها نظرش عوض شد و شغل رویایی و مورد علاقه اش مامور مراسم تدفین بود!

۴. آنجلینا یک بار گفت که «جنا رولاند» الهام بخش او جهت برگزیدن شغل بازیگری بوده هست. جولی وقت این را پیدا کرد که در دو فیلم به نام های بازی با قلب و گرفتن زندگی ها با او همبازی شود.

۵. ویوین برتراند مادر آنجلینا جولی اسم سومین فرزندخوانده او که از ویتنام آمده بود یعنی پکس را گزینش کرد.

۶. آنجلینا جولی در سن ۱۴ سالگی کار مدلینگ را برگزید. او در سن ۱۸ سالگی از این کار دست کشید تا بازیگر شود.

۷. نخستین تجربه بازیگری آنجلینا جولی سال ۱۹۸۲ زمانی که او فقط ۷ سال داشت اتفاق افتاد. او نقشی را در فیلم پدرش به نام بازی کرد.

۸. رنگ طبیعی موهای آنجلینا جولی بور هست. او یک بار در یکی از مصاحبه هایش گفت: موهای من که اول قهوه ای خیلی روشن بود کم کم قهوه ای تیره تر شد. هنگامی که که من فرزند بودم مادرم موهای من را رنگ تیره می کرد و من هم از آن وقت رنگ تیره را دوست داشتم. ولی رنگ طبیعی موهایم بلوند است.

۹. آنجلینا جولی بعد از به دنیا آمدن دوقلوها در سال ۲۰۰۸ جهت وزن کم کردن از بازی های آنلاین مدوکس استفاده کرد. آنجلینا به تمرینات پیلاتس می پرداخت، او تلاش می کرد سه بار درهفته یک ساعت این کار را بکند.

۱۰. آنجلینا جولی وقت کودکی دو مار خانگی به نام ولادیمیر و هری دین استانتون داشت. بعد او از بچگی توانایی نگهداری از مارها را داشت، جهت همین سر صحنه فیلم اسکندر که باید در فیلمی بازی می کرد که مارها سر صحنه بودند به آسانی از بعد این کار برآمد.

۱۱. آنجلینا جولی مجسمه اسکار، جایزه های گلدن گلاب، جوایز و مجسمه های جوایز منتخب منتقدان را به مادرش داد. او احساس می کرد نیازی نیست خودش را به این جوایز بچسباند.

۱۲. آنجلینا جولی به همان مدرسه ای رفت که لنی کارویتز می رفت.

۱۳. شخصیت محبوب دیسنی از نظر او دامبو فیل پرنده هست. جولی حتی یکبار اقرار کرد هنگامی که که دامبو توانست پرواز کند او گریه کرده است!

۱۴. آنجلینا جولی یک گواهینامه خلبانی شخصی با هواپیمای تک موتوره دارد.

۱۵. جولی به خاطر پسرش مدوکس طرفدار تیم فوتبال لیورپول شده است هست. او می گوید: مدوکس دوست دارد فقط جهت لیورپول بازی کند.

۱۶. آنجلینا جولی مسئول تبلیغات ندارد. او خودش همه کارهایش را می کند.

۱۷. آنجلینا جولی از درآغوش گرفتن و بغل کردن نفرت دارد. او یکبار فاش کرد: زمانیکه در سن رشد بودم، از بغل کردن مردم بدم می آمد حتی اگر آن شخص برادرم بود. حالا من می توانم نفسم را حبس کنم و فقط در موردش صحبت کنم.

راز جالب که از زندگی «آنجلینا جولی»

واژه های کلیدی: زندگی | بازیگری | آنجلینا جولی | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار