ضربه – تکان آسمان ایران بوئینگ آمریکا

ضربه – تکان: آسمان ایران بوئینگ آمریکا قرارداد خطوط هوایی تحریم ایران اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب ، قبول نمی‌کنیم که بعضی خود ر

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه جبهه پیروان هر لحظه منادی وحدت و انسجام اصولگرایان بوده است و به همین علت جمنا را مورد حمایت و تقویت خود قر

تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب ، قبول نمی‌کنیم که بعضی خود ر

جبهه مردمی مسئله ساختاری دارد/ قبول نمی کنیم که بعضی خود را برادر بزرگتر بدانند/ تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب جبهه مردمی مسئله ساختاری دارد/ قبول نمی کنیم که بعضی خود را برادر بزرگتر بدانند/ تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب

عبارات مهم : سیاسی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه جبهه پیروان هر لحظه منادی وحدت و انسجام اصولگرایان بوده است و به همین علت جمنا را مورد حمایت و تقویت خود قرار داد، گفت: آسیب شناسی شروع شده است که اگر طرح ها و تشکیلاتی مانند جمنا به فعالیت پرداخت، همه تشکل های اصولگرا را تحت پوشش قرار دهد نه اینکه بعضی پیش فعال باشند و یا بعضی خود را برادر بزرگتر بداند، این را هرگز قبول نمی کنیم.

سیدکمال سجادی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به فعالیت های جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به تعطیلات تابستان تعداد جلسات جبهه کم کردن یافته ولی به طور کلی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف در دستور کار قرار داده شد تا جهت آ ینده این جبهه تقویت شود.

تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب ، قبول نمی‌کنیم که بعضی خود ر

نشست خبری دبیرکل و سخنگوی جبهه پیروان بعد از تعطیلات تابستانی

سخنگوی جبهه پیروان از برگزاری نشست خبری دبیر کل و سخنگو خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات تابستان دبیرکل و سخنگوی جبهه پیروان نشست خبری برگزار می کنند که وقت آن متعاقبا اعلام می شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه جبهه پیروان هر لحظه منادی وحدت و انسجام اصولگرایان بوده است و به همین علت جمنا را مورد حمایت و تقویت خود قر

وی با اشاره به ظرفیت جبهه پیروان ادامه داد: دارای ۱۸ تشکل سیاسی و حزب هستیم و این احزاب از اقشار متفاوت هستند و حتی بعضی مانند موتلفه اسلامی سابقه ۵۰ ساله دارند و بعضی هم بعد از حزب جمهوری اسلامی ثبت شدند و حدود ۳۰ سال قدمت دارند که در میان تمامی احزاب کشور عزیزمان ایران اعم از اصلاح طلب و اصولگرا چنین جبهه منسجم آشنا شده است ای با احزاب شناسنامه دار نداریم، بنابراین جهت پیشرفت باید احزاب جبهه تقویت شوند.

اصولگرایان و جمنا مطابق وزن جبهه پیروان با آن برخورد نکردند

سجادی با بیان اینکه مطابق وزن جبهه پیروان بعضا در میان اصولگرایان و جمنا برخورد نشده هست، گفت: هستند کسانی که مانند آقای حبیبی و باهنر در جبهه مردمی حضور دارند، ولی جبهه پیروان دارای ۱۸ حزب و تشکل سیاسی است که اقشار متفاوت دارد، ولی جای اقشار در جمنا کجاست؟

تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب ، قبول نمی‌کنیم که بعضی خود ر

وی افزود: به طور مثال اکنون جامعه اسلامی کارمندان دارای مخاطبان فراوان و تعداد زیادی عضو کارمند و بازنشته است و تنها تشکل سیاسی کارمندی در کشور است که به فعالیت می پردازد، ولی در جمنا به آن صورت که باید به آن قیمت داده نمی شود.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه پیش از این هم اعلام کردیم که جبهه مردمی مسئله ساختاری دارد و دوستان قول دادند پرسشها را حل کنند، افزود: با توجه به ظرفیت جبهه پیروان باید در میان اصولگرایان به اندازه این ظرفیت با آن برخورد شود نه اینکه احزابی که اعضای کمی دارند یک مرتبه می آیند و کارهایی را انجام می دهند که بارها به آنها تذکر داده ایم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه جبهه پیروان هر لحظه منادی وحدت و انسجام اصولگرایان بوده است و به همین علت جمنا را مورد حمایت و تقویت خود قر

وی با بیان اینکه درصدد تقویت جبهه پیروان و تشکل های عضو آن هستیم، اظهار داشت: مباحثات جهت راهبردها و راهکارهای موثرتر در جبهه پیروان و حفظ جایگاه این تشکل سیاسی ادامه دارد، مبنی بر اینکه چه روش و راهکارهایی جهت آینده و در انتخابات مجلس داشته و اینکه جهت انسجام تشکیلاتی چگونه پیش رویم تا نقش بیشتری را در جاهایی مانند جمنا ایفا کنیم.

تشکیلاتی مانند جمنا باید همه تشکل های اصولگرا را تحت پوشش قرار دهد

تشریح علت غیبت اصولگرایان در جلسات منزل احزاب ، قبول نمی‌کنیم که بعضی خود ر

این فعال سیاسی اصولگرا باتاکید بر اینکه جبهه پیروان هر لحظه منادی وحدت و انسجام اصولگرایان بوده است و به همین علت جمنا را مورد حمایت و تقویت خود قرار داد، بیان کرد: بنابراین آسیب شناسی شروع شده است که اگر طرح ها و تشکیلاتی مانند جمنا به فعالیت پرداخت، همه تشکل های اصولگرا را تحت پوشش قرار دهد نه اینکه بعضی پیش فعال باشند و یا بعضی خود را برادر بزرگتر بدانند؛ این را هرگز قبول نمی کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان ادامه داد: یکی از آسیب هایی که وجود دارد این است بعضی فکر می کنند در فعالیت ها برادر بزرگتر هستند، درصورتی که اینگونه نیست و باید با همه عادلانه برخورد شود و با توجه به حد و وزنی که دارند، آنها را دید. نباید چنین بحث هایی وجود داشته باشد البته این عنوان مفتوح است و هر زمانی که هیئت رئیسه و شورای مرکزی جبهه پیروان تشکیل شود، آن را ادامه می دهیم تا به نتیجه برسیم.

دلیل شرکت نکردن اصولگرایان در جلسات منزل احزاب

سجادی در رابطه با علت عدم حضور دبیران کل اصولگرا در جلسات منزل احزاب به خاص در جلسه تعیین نماینده جهت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اظهار داشت: علت آ ن نوع تشکیل منزل احزاب و پرسشها ساختاری که دارد، است و جهت اینکه منزل احزاب را زیر پرسش نبریم بحث ها را مطرح نکرده و نمی کنیم.

مرزهای بین اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل خدشه دار شده است است

وی ادامه داد: امیدواریم دوره سوم منزل احزاب تمام شود و با تدبیر بهتر وزارت کشور، احزاب اصلاح طلب و اصولگرا در این روند شرکت کنند لذا این ساختار با اینکه با پیشنهاد اصولگرایان بود که اصلاح طلبان، اصولگرایان و معتدلان در آن حضور داشته باشند آن گونه که انتظار داشتیم شکل نگرفت و فعل و انفعالاتی صورت گرفت که مرزهای بین اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل خدشه دار شده است است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان بیان کرد: افرادی که اصلاح طلب و یا اصولگرا هستند در بین مستقلان حضور یافتند و این مباحث از جمله موارد مطرح شده است است که البته جهت عدم تضعیف منزل احزاب مطرح نشده است و تنها کاری که می کنیم عدم شرکت در جلسات و فعالیت ها بود.

سجادی گفت: امیدواریم این دوره با تدبیر و ریاست آقای کمالی هم بگذرد و در دوره بعد منزل احزاب تدبیر بهتری اتخاذ شود و اینگونه افراد به آن وارد نشوند و در این زمینه ناگفته ها زیاد است.

واژه های کلیدی: سیاسی | فعالیت | اصولگرا | اصولگرایان | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار