ضربه – تکان آسمان ایران بوئینگ آمریکا

ضربه – تکان: آسمان ایران بوئینگ آمریکا قرارداد خطوط هوایی تحریم ایران اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث آخرین جلسه دادگاه مردی که بعد از گذراندن ماه عسل با همسرسومش،پدرهمسردوم خود را ربود

اواخر خرداد امسال، ماموران کلانتری بومهن از تیراندازی در بیابان‌های بومهن باخبر شدند. با حضور آنها در محل، مرد مسلح دستگیر شد و پدرزنش که از سوی او ربوده شده اس

آخرین جلسه دادگاه مردی که بعد از گذراندن ماه عسل با همسرسومش،پدرهمسردوم خود را ربود

عبارات مهم : آخرین

اواخر خرداد امسال، ماموران کلانتری بومهن از تیراندازی در بیابان های بومهن باخبر شدند. با حضور آنها در محل، مرد مسلح دستگیر شد و پدرزنش که از سوی او ربوده شده است بود، نجات یافت.

جام جم نوشت:با تکمیل بازجویی ها، کیفرخواست پرونده به اتهام آدم ربایی صادر شد و جهت پیگیری به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده ارسال شد.

صبح دیروز، شاکی در جلسه دادگاه گفت: «متهم به نام امیر، داماد من است و دخترم همسر دوم اوست. آنها یک پسر خردسال هم دارند. مدتی قبل از حادثه، امیر، زن دیگری گرفت و با او به ماه عسل رفت. همان موقع دخترم زنگ زد و گفت در منزل اذیت می شود. من هم او و نوه ام را به منزل خودم آوردم. چند روز بعد، امیر از ماه عسل برگشت و متوجه نبود دخترم شد. به آژانس محل کارم آمد و با ساطور مرا ترساندن کرد. آن روز همکارانم وساطت کردند و همه چیز تمام شد، ولی یک هفته بعد دوباره برگشت و این بار با کلاشینکف همه جا را به رگبار بست. همراهش دو مرد دیگر هم بودند که مرا به زور سوار ماشین کردند و به بیابان های قرچک بردند. آنها با ضرب و شتم، کارت عابربانکم را گرفتند، ولی من رمزش را نمی دانستم. آنها حرفم را باور نکردند و مرا از ماشین پایین آوردند. سرم را زیر لاستیک گذاشتند و ترساندن به حرکت کردند. هنگامی که دیدند در آن شرایط هم می گویم رمز را نمی دانم، باور کردند و منصرف شدند.»

آخرین جلسه دادگاه مردی که بعد از گذراندن ماه عسل با همسرسومش،پدرهمسردوم خود را ربود

مرد میانسال افزود: «بعد از چند ساعت، امیر مرا به منزل عمویش برد. آنجا از من پذیرایی کرد، ولی صبح روز بعد، دوباره سر قضیه دخترم عصبانی شد و مرا با ترساندن به بیابان های بومهن برد. با کلاشینکف گلوله ای شلیک کرد. گفت تو را می کشم. خیلی ترسیده بودم، ولی ماموران رسیدند و نجاتم دادند.»

پس از شاکی، نوبت به متهم رسید. او گفت: «آن روز هنگامی که فهمیدم همسر و فرزندم به منزل پدرزنم رفته اند، فکر کردم می خواهند طلاقش را از من بگیرند. من همسرم دومم را خیلی دوست داشتم و حاضر به این کار نبودم. چند بار تلاش کردم همسرم را برگردانم، ولی موفق نشدم جهت همین با اسلحه کلاشینکف سراغ پدرزنم رفتم. من فقط یک گلوله شلیک کردم و قصدم جلوگیری از طلاق بود. نمی دانستم اگر پدرزنم را به بیابان ببرم، جرم آدم ربایی مرتکب شده است ام.»

اواخر خرداد امسال، ماموران کلانتری بومهن از تیراندازی در بیابان‌های بومهن باخبر شدند. با حضور آنها در محل، مرد مسلح دستگیر شد و پدرزنش که از سوی او ربوده شده اس

متهم در آخرین دفاع خود نیز گفت: «از پدرزنم می خواهم مرا جای پسر ناخلفش بداند و ببخشد. سادگی کردم و الان یک سال است در زندانم و فرزند ام را هم ندیده ام. تقاضای تخفیف دارم.» حکم دادگاه بزودی صادر می شود.

واژه های کلیدی: آخرین | بیابان | دادگاه | آدم ربایی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار