ضربه – تکان آسمان ایران بوئینگ آمریکا

ضربه – تکان: آسمان ایران بوئینگ آمریکا قرارداد خطوط هوایی تحریم ایران اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است و پایتخت آماده

اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

عبارات مهم : ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است و پایتخت آماده وقوع زلزله نیست، تاکید کرد: تدبیر راجع به ساماندهی اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران یک رسالت ملی – حاکمیتی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محمد سالاری» با اشاره به بحران شبکه های زیرساختی پایتخت کشور عزیزمان ایران در صورت وقوع زلزله گفت: زلزله در این شهر می تواند بسیار ویرانگر باشد و می طلبد که همه سطوح حاکمیت وارد این کار شوند و اولویت مهم را ایمن سازی شهر و آگاه سازی شهروندان قرار دهند.

اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

وی در تشریح عملکرد مدیریت بحران شهر در هنگام وقوع حوادثی، مانند زلزله گفت: با توجه به اینکه در زلزله اخیر تهران، شهر به طور نسبی لرزید، امکان ارزیابی مدیریت بحران وجود ندارد، زمانی می توان عملکرد مدیریت بحران شهر را ارزیابی کرد که زلزله منجر به خسارت در سطح شهر و ورود نیرو های امدادی شود.

این مقام مسئول افزود: اینکه چند جلسه برگزار شود و مجموعه شرکت ها و نهاد ها تنها در جلسه حضور پیدا کنند، نمی توان ارزیابی عملکرد انجام داد آیا که عملیاتی انجام نشده ولی توصیه اینجاست که اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است و پایتخت آماده

وی با تاکید بر اینکه در مدیریت شهری گذشته هیچ اقدامی در زمینه آموزش شهروندان در حوزه مدیریت بحران انجام نشده، گفت: باید به عنوان یک رسالت ملی و حاکمیتی گام های موثری جهت آموزش شهروندان در حوزه مدیریت بحران به وسیله همه دستگاه های زیربط برداشته شود.

بحران در شبکه های انتقال انرژی در صورت زلزله

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در بحث شکل گیری کالبد تهران، بنا ها، ساختمان ها و زیرساخت ها، شبکه معابر و شبکه توزیع نیرو پیوست مطالعاتی به خاص پیوست پدافند غیرعامل وجود نداشته، حتی مقررات ملی ساختمان نیز تا دو دهه پیش در کشور وجود نداشت و حتی بعد تدوین، به طور کامل رعایت نشد.

وی تاکید کرد: امروز شبکه های انتقال نیرو و شبکه توزیع آب، مخابرات و حتی فاضلاب که به مرز پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده ،به صورت سنتی دفنی و فرسوده اند و زیاد آن ها در هسته مرکز و جنوبی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفته اند، به طوری که در جلسات اخیر مدیریت بحران اعلام شد که این شبکه ها اوضاع بحرانی دارند و وقوع زلزله ای با بزرگی بیش از آنچه که روی داد، می تواند این شبکه ها را تخریب کند.

اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

سالاری با تاکید بر ایجاد بسترهای مورد نیاز جهت مدیریت بحران گفت: سابقه نشان داده که در گذشته هربار زلزله ای در کشور روی داده، دغدغه هایی در کشور ایجاد و در پی آن جلساتی برگزار می شود ولی بعد از گذشت اندک زمانی فراموش می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که زلزله پایتخت کشور عزیزمان ایران که بعد از زلزله کرمانشاه و کرمان رخ داد، این خبر را جهت مسئولین و رسانه ها داشته باشد که مهمترین اولویت ها رعایت پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و ایمن سازی ساختمان ها و شهر است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه اوضاع پایتخت کشور عزیزمان ایران در مدیریت بحران بسیار بحرانی است و پایتخت آماده

این مقام مسئول تاکید کرد: اگر چنین دغدغه ای به صورت جدی در سطح مسئولان اتفاق بیافتد، می توان از بسیاری از خسارات ها در جریان بروز حوادث جلوگیری کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه مدیریت شهر به لحاظ اقتصادی و مالی دچار بحران جدی است و حتی دغدغه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وجود دارد، گفت: امروز با وجود انباشت نیروی انسانی در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و ماموریت های گسترده ای که در سال های گذشته جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ایجاد شده، این نهاد حتی جهت پرداخت حقوق و مزایای نیروهای خود دغدغه و مسئله دارد.

اگر پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله بیاید چه خواهد شد؟

وی با بیان اینکه بار پایتخت بودن پایتخت کشور عزیزمان ایران را شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به دوش می کشد، افزود: در حوزه های متفاوت نمی توان انتظار داشت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها زیرساختی انجام دهد. جهت مثال کانال های تاسیسات شهری یکی از مسائلی جدی است که باید به فوریت محقق شود ولی تحقق کانال تاسیسات شهری در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نیازمند بودجه بسیاری است که با اوضاع فعلی شهرداری، امکان تامین آن وجود ندارد؛ بنابراین مجموعه قوا باید در کنار مدیریت شهری قرار گیرند و الزامات شهر را پیگیری کنند.

شهروندان هیچ آمادگی دربرابر زلزله ندارند

سالاری با اشاره به قفل شدن خیابان ها در زلزله اخیر پایتخت کشور عزیزمان ایران و تشکیل صف های طولانی در پمپ بنزین ها گفت: حتی بعضی افراد در همین فضای بیم و فرار آسیب دیدند که همه این موارد نشان می دهد که شهروندان جهت وقوع زلزله آمادگی ندارند و هنگامی که این اتفاقات رخ می دهد، مردم نمی دانند که چه کار انجام دهند و حتی نمی دانند چه بخشی از مایحتاج مهم داخل منزل را با خود به بیرون بیاورند.

وی تصریح کرد: اوضاع ما در هنگام بروز بحران ها مناسب نیست و نشان می دهد که مدیریت بحران در گذشته هیچ اقدام موثری درحوزه آموزش شهروندان انجام نداده است.

به گفته این مقام مسئول، در گذشته اعلام می شد که گروه های دوام جهت مدیریت بحران ایجاد شده است ولی در زلزله اخیر، این گروه ها هیچ بروز و ظهوری نداشتند و مسئولین و مردم منتظر زلزله نشسته اند، زلزله ای که می تواند یک فاجعه ملی و حتی حاکمیتی جهت کشور رقم بزند.

وی افزود: با این شرایط و انجام نشدن کارها موثر، در آینده افسوس خواهیم خورد که آیا به مدیریت بحران توجه کافی نداشته ایم.

وی افزود: مدیر شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به زلزله اخیر گفتند که این زلزله تذکری از سوی خداوند بود که به ما تهرانی ها بگوید که در چه وضعیتی قرار داریم و باید بتوانیم این تذکر را جدی بگیریم و کارها موثری در جهت مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام دهیم.

واژه های کلیدی: ایران | زلزله | مدیریت | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار